Pomoc/Często zadawane pytania

1. Zamówienie

1.1 Jak mogę zmienić lub anulować zamówienie?
Jeśli chcesz zmienić lub anulować zamówienie, możemy omówić warunki telefonicznie lub sklep@videx.pl. Ponieważ gwarantujemy naszym klientom szybką realizację zleceń, zmian w zamówieniach można z reguły dokonać wyłącznie krótko po jego złożeniu.

1.2 Jak mogę sprawdzić, czy otrzymaliście moje zamówienie?
Po złożeniu zamówienia, na podany adres e-mail otrzymasz od nas potwierdzenie zlecenia, zawierające zamówione produkty oraz Twoje dane klienta.

1.3 Co mogę zrobić, jeśli podczas zamawiania wystąpiły problemy techniczne?
Jeśli w wyniku problemów technicznych złożenie zamówienia okaże się niemożliwe, możesz bez problemu skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem (poniedziałek - piątek w godzinach 8:00-15:00) lub sklep@videx.pl.

1.4 Co mogę zrobić, jeśli zapomniałam/em hasła?
W przypadku utraty hasła, można skorzystać z funkcji jego odzyskiwania na następującym formularzu. Po kilku sekundach hasło zostanie wysłane na podany przez Ciebie adres e-mail. Dzięki temu możesz się ponownie zalogować, korzystając ze swojego adresu e-mail.

1.5 Jak mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Oprócz zamawiania przez sklep internetowy istnieje możliwość zamówienia telefonicznego pod numerem +48 61 44 17 211 lub sklep@videx.pl. W takim wypadku prosimy o podanie adresu faktury i dostawy (prosimy nie podawać skrytki pocztowej), numerów produktów oraz numeru klienta (jeśli jest dostępny).

2. Dostawa

2.1 Czy mogę podać inny adres dostawy?
Oprócz adresu faktury możesz również podać adres dostawy towaru.
W tym celu podczas zamawiania należy wyprowadzić adres dostawy (prosimy nie podawać adresu skrytki pocztowej).
Dostawa do paczkomatu nie jest możliwa.

2.2 Kiedy towar zostanie wysłany?
Nie możemy określić czasu dostawy z dokładnością do jednego dnia, ponieważ zależy on od aktualnej liczby zamówień, czasu wysyłki oraz danego produktu. Na terenie Polski dostawa następuje najpóźniej w ciągu 2-14 dni (roboczych) od potwierdzenia zamówienia.

2.3 Ile wynoszą koszty wysyłki?
Dostawa na terenie Polski kosztuje 20 PLN z VAT. Dodatkowa opłata za przesyłkę za pobraniem wynosi 8 PLN.

3. Reklamacja

3.1 Co mam zrobić w przypadku reklamacji?
Jeśli masz jakiekolwiek zastrzeżenia wobec dostarczonych produktów, poinformuj nas o tym niezwłocznie sklep@videx.pl lub telefonicznie.

Dla ułatwienia podczas odsyłania towaru prosimy o podanie numeru produktu, numeru klienta oraz możliwie dokładnego opisu wady.

4. Dostępne sposoby płatności

4.1 Przedpłata
W przypadku przedpłaty lub przelewu prześlemy Tobie numer naszego konta bankowego w e-mailu z potwierdzeniem zamówienia. Jeśli nie otrzymasz potwierdzenia lub nie będziesz mogła/mógł go odnaleźć, użyj następujących danych:

  • Batao Sp. z o.o.
    Bank: PKO BP SA Oddział 1 w Nowym Tomyślu
    Numer konta: 07 1020 4144 0000 6302 0156 0689
    Tytułem: Nazwisko i numer zamówienia*

* Jeśli nie znasz numeru zamówienia, skontaktuj się z nami sklep@videx.pl lub telefonicznie. Służymy w takim wypadku pomocą.

4.2 Przesyłka za pobraniem
Na terenie Polski masz możliwość zapłaty za pobraniem. Prosimy pamiętać, że za przesyłkę za pobraniem naliczamy dodatkową opłatę w wysokości 8 PLN. Płacisz bezpośrednio podczas dostawy.

5. Dane osobowe

5.1. Jak mogę zmienić mój adres/dane klienta?
Adres faktury oraz dostawy, rodzaj płatności i pozostałe ustawienia możesz zmienić w strefie klienta na stronie sklepu. W tym celu zaloguj się do strefy klienta.

5.2. Jak bezpieczna jest transmisja danych mojego zamówienia?
Wprowadzone dane są przesyłane przy wykorzystaniu szyfrowania SSL z kluczem 128 bit. Ta metoda gwarantuje na dzień dzisiejszy optymalny standard bezpieczeństwa. Więcej informacji na temat ochrony danych.

5.3. W jaki sposób wykorzystywane są moje dane?
Twoje dane nie są sprzedawane, wynajmowane lub przekazywane w celach reklamowych; jedyne zastosowanie ma bezpośredni związek z realizacją zamówienia.
Więcej informacji na temat ochrony danych.

Jeśli Twoje pytanie pozostało bez odpowiedzi, możesz się z nami skontaktować korzystając z danych firmy.